GALEGO
|
CASTELLANO
Xunta de Galicia
Organización
Áreas temáticas
Como facer para...
Colectivos
Servizos
Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa
Presentación
Funcións e competencias
Directorio
Normativa
Cartas de Servizos
Servizos
Código ético institucional
Programa de impulso democrático
Estás en:
Portada
/
Organización
/
Direccións Xerais
/
Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa
/
Normativa
Normativa
Filtro por ...
Tipo de normativa:
Todos
Lei
Decreto
Orde
Resolución
Instrución
Outro
Área temática seleccionada:
Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa
Ten dispoñibles
16
arquivos da
Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa
Lei 1/2016, de 18 de xaneiro, de transparencia e bo goberno (DOG nº30 de 15 de febreiro de 2016)
Última actualización: 18/02/16
Lei 1/2015, do 1 de abril, de garantía da calidade dos servizos públicos e da boa administración (DOG nº 81 de 30 de abril de 2015)
Última actualización: 30/04/15
Lei 14/2013, do 26 de decembro, de racionalización do sector público autonómico (DOG nº 17 de 27 de xaneiro de 2014)
Última actualización: 27/01/14
Decreto 129/2016, do 15 de setembro, polo que se regula a atención á cidadanía no sector público autonómico de Galicia (DOG nº 187 de 30 de setembro de 2016)
Última actualización: 24/10/16
Decreto 48/2014, do 30 de abril, polo que se autoriza o vicepresidente e conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza para adaptar e incorporar á sede electrónica os procedementos administrativos da Xunta de Galicia (DOG núm. 83, de 2 de maio)
Última actualización: 02/05/14
Decreto 255/2008, do 23 de outubro, polo que se simplifica a documentación para a tramitación dos procedementos administrativos e se fomenta a utilización de medios electrónicos
Última actualización: 23/10/08
Decreto 164/2005, do 16 de xuño, polo que se regulan e determinan as oficinas de rexistro propias ou concertadas da Administración da Comunidade Autónoma de Galicia, se crea o Rexistro Telemático da Xunta de Galicia e se regula a atención ó cidadán
Última actualización: 16/06/05
Decreto 216/1997, do 30 de xullo, polo que se crea o Servizo de Resposta Inmediata (SERI) da Xunta de Galicia, e se regula o seu funcionamento (DOG nº 153, do 11 de agosto)
Última actualización: 30/07/97
Orde do 20 de decembro de 2013, conxunta da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e da Consellería de Facenda, pola que se regulan a acreditación, a xornada e o horario de traballo, a flexibilidade horaria e o teletraballo dos empregados públicos no ámbito da Administración xeral e do sector público da Comunidade Autónoma de Galicia (DOG 249 do 31 de decembro de 2013)
Última actualización: 31/12/13
Orde do 7 de decembro de 2012 pola que se regula a tarxeta de acreditación especial de empregados públicos do sector público autonómico
Última actualización: 20/12/12
1
2
Subir